FANDOM

Wisła Kraków
5c990770bd25b
Pełna nazwa klubu Wisła Kraków Spółka Akcyjna
Przydomek Biała Gwiazda, Armia Białej Gwiazdy, Wiślacy, TS (Towarzystwo Sportowe)
Barwy czerwono-biało-niebieskie
Data założenia 1906 r.
Adres ul. Władysława Reymonta 22 30-059 Kraków
Stadion Stadion Miejski im. Henryka Reymana (R22)
Zgody

Lazio Rzym (Włochy)

Układy

Polonia Przemyśl

Ruch Chorzów

Widzew Łódź

Prywatne kontakty

Elana Toruń

Slovan Bratysława (Słowacja)

Kosy

Cracovia

Lech Poznań

Arka Gdynia

GKS Tychy

Sandecja Nowy Sącz

Tarnovia Tarnów

ŁKS Łódź

Górnik Zabrze

GKS Katowice

Śląsk Wrocław

Motor Lublin

Legia Warszawa

Zagłębie Sosnowiec

Hutnik Kraków

Korona Kielce

Zagłębie Lubin

Zawisza Bydgoszcz

Radomiak Radom

Polonia Warszawa

Wisła Płock

Miedź Legnica

ROW Rybnik

Raków Częstochowa

Polonia Bytom

Czuwaj Przemyśl

Wisłoka Dębica

Jagiellonia Białystok

Lechia Gdańsk

Pogoń Szczecin

GKS Bełchatów

Beskid Andrychów

Ajax Amsterdam (Holandia)

Spartak Trnava (Słowacja)

Grupy Wisła Sharks (h), Młoda Ferajna ,UW - Ultra Wisła (u)
Fan Cluby Alwernia, Bielsko-Biała, Bochnia, Bolesław, Brzesko, Brzeszcze, Bukowno, Borek Szlachecki, Bibice, Batowice, Busko-Zdrój, Bysina, Brzeźnica, Chrzanów, FC Chicago (USA), Cholerzyn, Chełmek, Charsznica, Czechowice-Dziedzice, Dąbrowa Tarnowska, Dobczyce, Dojazdów, Dziekanowice, Gdów, Gorlice, Golkowice, Iwanowice, Jordanów, Juszczyn, Jaworzno, Kłaj, Kalwaria Zebrzydowska, Krzeszowice, Kęty, Kazimierza Wielka, Kocmyrzów, Krzyszkowice, Kasinka Mała, Krościenko nad Dunajcem, Liszki, Limanowa, Leńcze, Libiąż, Lanckorona, Luborzyca, Miechów, Myślenice, Michałowice, Modlnica, Mszana Dolna, FC Mazowsze (Woj. Mazowieckie), Niepołomice, Nowy Wiśnicz, Nowe Brzesko, Nowy Targ, Nowa Wieś Szlachecka, Olkusz, Oświęcim, Ochojno, Owczary, Proszowice, Pińczów, Połaniec, Przemyśl, Przeginia, Pcim, Rabka-Zdrój, Radziszów, Ryczów, Rzeszotary, Szarów, Stróża, Sucha Beskidzka, Skawina, Słomniki, Skalbmierz, Świątniki Górne, Skała, Sułkowice, Szczawnica, Spytkowice, Sufczyn, Trzebinia, Tymbark, Trzciana, Ujanowice, Wadowice, Wieliczka, Węgrzce, Węgrzce Wielkie, Wojnicz, Wolbrom, Wola Radziszowska, Wola Filipowska, FC Wyspy Brytyjskie (Wielka Brytania), FC Wiedeń (Austria), Włosań, Zabierzów, Zembrzyce, Zator, Zalas, Zielonki, Zawiercie, Zakopane, FC Żywiecczyzna, (pow. żywiecki).
Osiedla i Dzielnice Os. Na Stoku - Stoki 50/50 z Hutnikiem (Wzgórza Krzesławickie-Nowa Huta), Os. Mistrzejowice Nowe (MIstrzejowice-Nowa Huta), Os. Piastów (Mistrzejowice-Nowa Huta) Jednostki, Os. Tysiąclecia (Mistrzejowice-Nowa Huta) Jednostki, Os. Złotego Wieku - Złoty Wiek (Mistrzejowice-Nowa Huta) Mała Grupa, Os. Kalinowe (Nowa Huta-Bieńczyce), Os. Wysokie (Nowa Huta-Bieńczyce), Os. Na Lotnisku - Lotnisko (Nowa Huta-Bieńczyce), Os. Józefa Strusia (Nowa Huta-Bieńczyce), Os. Złotej Jesieni - Złota Jesień (Nowa Huta-Bieńczyce), Os. Bieńczyce (Nowa Huta) Fatimska, Cienista, Os. Przy Arce - Przy Arka (Nowa Huta-Bieńczyce), Os. Jagiellońskie (Nowa Huta-Bieńczyce), Os. Kazimierzowskie (Nowa Huta-Bieńczyce), Os. Niepodległości (Nowa Huta-Bieńczyce) Jednostki, Os. Albertyńskie (Nowa Huta-Bieńczyce) Jednostki, Os. Kościuszkowskie (Nowa Huta-Bieńczyce), Os. Dywizjonu 303 (Nowa Huta-Czyżyny), Os. 2 Pułku Lotniczego (Nowa Huta-Czyżyny) Mała Grupa, Os. Czyżyny-Nowa Huta (Centralna, Sołtysowska, Nowohucka) Mała Grupa, Os. Kolorowe (Nowa Huta-Stara Huta) Mała Grupa, Os. Spółdzielcze (Nowa Huta-Stara Huta) Mała Grupa, Os. Handlowe (Nowa Huta-Stara Huta) Jednostki, Os. Willowe (Nowa Huta-Stara Huta) Jednostki, Os. Sportowe (Nowa Huta-Stara Huta) 50/50 z Hutnikiem, Os. Urocze (Nowa Huta-Stara Huta) 50/50 z Hutnikiem, Os. Prądnik Czerwony (Dobrego Pasterza, Promienistych, Strzelców, Powstańców, Majora, Łepkowskiego), Os. Prądnik Biały Wschód-Zachód (J.Mackiewicza, Pachońskiego, Siewna, Imbramowska, Nad Sudołem, Wyki), Os. Górka Narodowa Zachód (Mała Grupa), Witkowice, Os. Witkowice Nowe, Os. Azory (50/50) z Cracovią (W.E. Radzikowskiego, Stachiewicza, Lentza, Weissa), Al. 29 Listopada (Rogatka), Olsza 1 (Grochowska, Cieplińskiego, Narzymskiego), Os. Olsza 2 (Młyńska, Młyńska Boczna, Miechowity, Bohaterów Wietnamu, Stanisława ze Skalbmierza, Bosaków, Lublańska, Wileńska, Celarowska, Wiśniowa ), Os. Akacjowa (Akacjowa, Dzielskiego), Os. Ugorek (Ugorek, Fiołkowa), Os. Wieczysta (J.Meissnera, Żwirki i Wigury, Śliczna, Łąkowa, Włodkowica), Os. Oficerskie (Brodowicza, Moniuszki, Zaleskiego), Rakowice, Os. Grzegórzki (Nowe) - (Al.Pokoju, Pułkownika F.Nullo, Szafera, Sądowa, Bobrowskiego), Kleparz (Nowy-Stary) Śródmieście - Stare Miasto Mniejsza Banda (Piasek Północ-Południe), Kazimierz (Wietora) Jednostki, Podgórze (Plac Boh. Getta, Kącik, Lwowska, Limanowskiego, Zabłocie, Stare Podgórze), Dębniki (Zachód-Wschód), Krowodrza 5 - Stara Krowodrza (Cichy Kącik, Nowa Wieś, Czarna Wieś, Łobzów), Bronowice (Bronowicka, Przybyszewskiego, Rydla), Os. Bronowice Nowe (Na Błonie, Balicka, Jabłonkowska, Armii Krajowej), Bronowice Małe, Bronowice Wielkie, Tonie, Mydlniki, Wola Justowska (50/50) z Cracovią, Bielany, Tyniec, Kostrze (Mała Grupa), Pychowice, Os. Ruczaj-Zaborze 50/50 z Cracovią (1,2 Strona), Łagiewniki 50/50 z Cracovią (Os. Cegielniana, Odrzańska, Borsucza), Os. Borek Fałęcki (Jagodowa, Szpilkowa, Kępna, Tarninowa, Żywiecka, Zdunów), Kobierzyn, Skotniki, Kliny Borkowskie (Mała Grupa), Os. Zaułek Jugowicki, Swoszowice Mniejsza Banda (Wróblowice, Zbydniowice), Os. Kurdwanów Nowy 50/50 z Cracovią (Bojki, Stojałowskiego, Kordiana, Turniejowa, Wysłouchów), Os. Wola Duchacka Zachód (Gromady Grudziąż) Jednostki, Os. Płaszów (Nowy) - (Wielicka) Jednostki, Prokocim (Stary Prokocim) Mniejsza Banda, Os. Nowy Bieżanów (Ćwiklińskiej, Telimeny, Barbary, Aleksandry, Heleny, Mała Góra, Duża Góra), Bieżanów (Stary Bieżanów), Os. Złocień (Agatowa, Topazowa, Nefrytowa, Ametystowa, Domagały, Malachitowa, Opalowa, Henryka i Karola Czeczów, Złocieniowa), Przewóz, Rybitwy, Os. Płaszów (Stary) - (Lipska, Myśliwska, Mały Płaszów, Gliniana, Łanowa, Stróża Rybna, Ks.Wincentego Turka), Łęg (50/50) z Cracovią, Os. Lesisko, Grębałów (50/50) z Hutnikiem.
Strona oficjalna http://wisla.krakow.pl
Strony kibiców http://wislakrakow.com
http://wislaportal.pl
http://wislasoccer.com