FANDOM

Wisła Kraków
5c990770bd25b
Pełna nazwa klubu Wisła Kraków Spółka Akcyjna
Przydomek Biała Gwiazda, Armia Białej Gwiazdy, Wiślacy, TS (Towarzystwo Sportowe)
Barwy niebiesko-biało-czerwone
Data założenia 1906 r.
Adres ul. Władysława Reymonta 22 30-059 Kraków
Stadion Stadion Miejski im. Henryka Reymana (R22)
Zgody

Lazio Rzym (Włochy)

Układy

Polonia Przemyśl

Ruch Chorzów

Widzew Łódź

Prywatne kontakty

Elana Toruń

Slovan Bratysława (Słowacja)

Podhale Nowy Targ

Kosy

Cracovia

Lech Poznań

Arka Gdynia

Legia Warszawa

Górnik Zabrze

GKS Katowice

GKS Tychy

Zagłębie Sosnowiec

Korona Kielce

ŁKS Łódź

Śląsk Wrocław

Motor Lublin

Hutnik Kraków

Sandecja Nowy Sącz

Tarnovia Tarnów

Zagłębie Lubin

Zawisza Bydgoszcz

Polonia Warszawa

Wisła Płock

Radomiak Radom

Raków Częstochowa

ROW Rybnik

Polonia Bytom

Czuwaj Przemyśl

Wisłoka Dębica

Stal Mielec

Miedź Legnica

Jagiellonia Białystok

Pogoń Szczecin

Lechia Gdańsk

Grupy Wisła Sharks (h), Młoda Ferajna, UW - Ultra Wisła (u)
Fan Cluby Alwernia, Bochnia, Bolesław, Brzesko, Bukowno, Brzeszcze, Bibice, Batowice, Busko-Zdrój, Bysina, Brzeźnica, Chełmek, Chrzanów, Czechowice-Dziedzice, FC Chicago (USA), Cholerzyn, Charsznica, Dąbrowa Tarnowska, Dobczyce, Dziekanowice (pow. krakowski), Gdów, Gorlice, Golkowice, Iwanowice, Jordanów, Juszczyn, Jaworzno, Kęty, Kłaj, Kalwaria Zebrzydowska, Krzeszowice, Kazimierza Wielka, Kocmyrzów, Libiąż, Liszki, Limanowa, Leńcze, Lanckorona, Luborzyca, Miechów, Myślenice, Michałowice (pow. krakowski), Mszana Dolna, FC Mazowsze, Niepołomice, Nowy Wiśnicz, Nowe Brzesko, Nowy Targ, Olkusz, Oświęcim, Ochojno, Proszowice, Pińczów, Połaniec, Pcim, Przemyśl, Rabka-Zdrój, Radziszów, Szarów, Stróża, Sucha Beskidzka, Skawina, Słomniki, Skalbmierz, Świątniki Górne, Skała, Sułkowice, Szczawnica, Spytkowice, Trzebinia, Tymbark, Trzciana, Ujanowice, Wadowice, Wieliczka, Węgrzce (pow. krakowski), Węgrzce Wielkie, Wojnicz, Wolbrom, FC Wyspy Brytyjskie (Wielka Brytania), FC Wiedeń (Austria) , Włosań, Zabierzów, Zawiercie, Zembrzyce, Zator, Zielonki (pow. krakowski), FC Żywiecczyzna (pow. żywiecki), Zakopane.
Osiedla i Dzielnice Os. Na Stoku - Stoki (Nowa Huta), Os. Mistrzejowice Nowe (Nowa Huta), Os. Piastów (Nowa Huta) Jednostki, Os. Złotego Wieku - Złoty Wiek (Nowa Huta) Mała Grupa, Os. Kalinowe (Nowa Huta), Os. Wysokie (Nowa Huta), Os. Na Lotnisku - Lotnisko (Nowa Huta), Os. Józefa Strusia (Nowa Huta), Os. Złotej Jesieni - Złota Jesień (Nowa Huta), Os. Bieńczyce (Nowa Huta) Fatimska, Cienista, Os. Przy Arce - Przy Arka (Nowa Huta), Os. Jagiellońskie (Nowa Huta), Os. Kazimierzowskie (Nowa Huta), Os. Albertyńskie (Nowa Huta) Mała Grupa, Os. Kościuszkowskie (Nowa Huta), Os. Dywizjonu 303 (Nowa Huta), Os. 2 Pułku Lotniczego (Nowa Huta) Mała Grupa, Czyżyny (Nowa Huta) Centralna, Sołtysowska, Nowohucka, Os. Kolorowe (Stara Huta) Mała Grupa, Os. Spółdzielcze (Stara Huta) Mała Grupa, Os. Handlowe (Stara Huta) Jednostki, Os. Willowe (Stara Huta) Jednostki, Os. Sportowe (Stara Huta) 50/50 z Hutnikiem, Os. Urocze (Stara Huta) 50/50 z Hutnikiem, Os. Prądnik Czerwony (Dobrego Pasterza, Promienistych, Strzelców, Powstańców, Majora, Łepkowskiego), Os. Prądnik Biały (Wschód-Zachód), Os. Górka Narodowa Zachód (Mała Grupa), Witkowice, Os. Witkowice Nowe, Os. Azory (50/50) z Cracovią, Al. 29 Listopada (Rogatka), Olsza 1 (Grochowska, Cieplińskiego, Narzymskiego), Os. Olsza 2 (Młyńska, Młyńska Boczna, Miechowity, Bohaterów Wietnamu, Bosaków, Lublańska, Wileńska, Celarowska, Wiśniowa ), Os. Akacjowa (Akacjowa, Dzielskiego), Rakowice, Os. Ugorek (Ugorek, Fiołkowa), Os. Wieczysta (Meissnera, Żwirki i Wigury, Śliczna, Łąkowa, Włodkowica), Os. Oficerskie (Brodowicza, Moniuszki, Zaleskiego), Os. Grzegórzki Nowe (Al.Pokoju, F.Nullo, Szafera, Sądowa, Bobrowskiego), Kleparz (Nowy-Stary) Śródmieście - Stare Miasto (Piasek Północ-Południe), Kazimierz (Wietora) Jednostki, Podgórze (Plac Boh. Getta, Kącik, Lwowska, Limanowskiego, Stare Podgórze, Zabłocie), Dębniki (Zachód-Wschód), Krowodrza 5 (Stara Krowodrza) Cichy Kącik, Nowa Wieś, Czarna Wieś, Łobzów, Bronowice (Bronowicka, Przybyszewskiego, Rydla), Os. Bronowice Nowe (Na Błonie, Balicka, Jabłonkowska, Armii Krajowej), Mydlniki, Bronowice Małe, Bronowice Wielkie, Tonie, Wola Justowska (50/50) z Cracovią, Bielany, Tyniec, Kostrze (Mała Grupa), Pychowice, Os. Ruczaj-Zaborze (1,2 Strona), Łagiewniki (Os. Cegielniana, Odrzańska, Borsucza), Os. Borek Fałęcki (Jagodowa, Szpilkowa, Kępna, Tarninowa, Żywiecka, Zdunów), Kobierzyn, Skotniki, Kliny Borkowskie (Mała Grupa), Os. Zaułek Jugowicki, Swoszowice Mniejsza Banda (Wróblowice, Zbydniowice), Os. Kurdwanów Nowy 50/50 z Cracovią (Bojki, Stojałowskiego, Wysłouchów, Kordiana, Turniejowa), Os. Wola Duchacka Zachód (Gromady Grudziąż) Mała Grupa, Os. Płaszów Nowy (Wielicka) Jednostki, Prokocim (Stary Prokocim) Mniejsza Banda, Os. Nowy Bieżanów (Ćwiklińskiej, Telimeny, Barbary, Aleksandry, Heleny, Mała Góra, Duża Góra), Bieżanów (Stary Bieżanów), Os. Złocień, Przewóz, Rybitwy, Os. Płaszów Stary (Lipska, Myśliwska, Mały Płaszów, Gliniana, Łanowa, Stróża Rybna, Ks.Wincentego Turka), Łęg (50/50) z Cracovią, Os. Lesisko, Grębałów (50/50) z Hutnikiem.
Strona oficjalna http://wisla.krakow.pl
Strony kibiców http://wislakrakow.com
http://wislaportal.pl
http://wislasoccer.com